Conditii de acceptare in service

1. Ce trebuie sa stiti cand lasati un echipament in service

Din momentul in care lasati laptopul in service, el primeste un numar de ordine si in functie de acesta isi pastreaza prioritatea. Termenele de diagnosticare si executie a reparatiei variaza in functie de problema laptopului dupa cum urmeaza:

- pe loc sau in aceeasi zi se inlocuiesc ecranele si perifericele;
- in medie intre 5-10 zile lucratoare (exclus weekend) pentru reparatii;
- minim 30 de zile lucratoare (exclus weekend), in cazul in care este necesar importul pieselor de schimb.

Avand in vedere faptul ca, la momentul prezentarii si receptionarii in service a echipamentului, nu este posibila efectuarea unei constatari complete si ca pe langa defectul sesizat, in urma unei diagnosticari ulterioare complete, pot fi identificate si alte defecte/deteriorari ale echipamentului, clientul este de acord si certifica faptul ca nu va avea reclamatii/pretentii ulterioare de orice fel asupra starii in care a fost predat in service echipamentul (cu sau fara accesorii aferente). In acest sens, nu ne asumam nici o responsabilitate pentru defectele ascunse ale echipamentului (inclusiv, dar fara a se limita la: urme de lichid in interior, oxizi metalici, rugina, interventii anterioare hardware sau software) care nu sunt prezentate in mod intentionat sau neintentionat de catre client.

Clientul este de acord ca diagnosticarea completa si corecta a echipamentului se va face ulterior predarii in service a echipamentului si ca, in lipsa sa, pot fi constatate vicii / defecte ascunse ale echipamentului.

Clientul intelege ca in procesul de diagnosticare si reparare exista posibilitatea pierderii datelor de pe HDD, iar echipamentul daca este partial functional sa se maifeste diferit sau sa nu mai porneasca deloc.

In cazul neridicarii echipamentului din unitatea de service in termen de maxim 90 de zile, acesta va fi considerat abandonat, echipamentul intrand in proprietatea service-ului, astfel, dupa acest termen, unitatea de service poate dispune de echipamentul abandonat in orice mod (inclusiv valorificandu-l pentru recuperarea creantelor clientului sau predandu-l societatii de reciclare).

 

2. Diagnosticare

 

 Taxa de diagnosticare este GRATUITA, iar in cazul in care clientul NU isi da acceptul pentru reparatie este 50 RON + TVA.

 

3. Tarife reparatie

 

- intre 35 - 55 Euro pentru diverse mufe defecte (USB, alimentare, sunet etc), bios corupt, lampi LCD sau invertoare;
- intre 55 - 150 Euro pentru interventie pe placa de baza (SMD, BGA).

Pretul include valoarea pieselor si a manoperei.
Costul reparatiei se achita in momentul livrarii laptopului functional.
Preturile sunt in EURO si NU includ TVA.

 

4. Garantie

 

Garantia se acorda conform prevederilor legale in vigoare. In cazul defectarii, in conditii NORMALE de utilizare a echipamentului, in perioada de garantie acesta va fi reparat gratuit. Unitatea service acorda GARANTIE doar la MANOPERA/REPARATIA EFECTUATA pentru o perioada de 3 luni. Garantia la componentele utilizate in procesul de reparare va fi stipulata separat.
Back