Politica de retur/garantie

Daca produsul achizitionat nu corespunde asteptarilor tale, il poti returna, iar noi iti oferim 2 optiuni: fie iti returnam suma de bani, fie poti folosi banii proveniti din stornarea produsului pentru achitarea altui produs.

1. RETURNAREA PRODUSELOR SE SUPUNE URMATOAREI LEGI:
Ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta:

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."

Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de email info[at]easy-it.ro . Numai cererile scrise se vor lua in considerare.
Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (fara lovituri, zgarieturi), inclusiv ambalajul, accesoriile aferente si produsele cadou-bonus (exact ca in momentul receptionarii).
Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).
Produsul se va returna prin prezenta personala la sediul Easy IT sau se va trimite prin curier rapid, taxele de curier fiind suportate de catre client.
Produsele se vor returna in maxim 7 zile calendaristice de la primirea confirmarii de returnare.

2. NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
- Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate, extensii de garantie desigilate.
- Cartuse desigilate.
- Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate.
- Servere sau accesorii pentru acestea
- Produse aduse pe comenzi speciale
- Electrocasnice folosite
- Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale folosite: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre

Prin aceasta cale va informam ca ne dorim sa fim un magazin online ceea ce inseamna ca majoritatea comenzilor ar trebui livrate prin curieri. Conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 10 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.

In cazul produselor achizitionate de la sediul firmei sau a celor achizitionate pe persoana juridica (indiferent de metoda de livrare), termenul este de 5 zile calendaristice. In anumite cazuri, se pot accepta retururi peste cele 5 zile, insa cu penalitati cuprinse intre 10% si 25% din valoarea produsului returnat.
Produsele se vor returna in maxim 5 zile calendaristice de la primirea confirmarii de returnare.

Returnarea banilor se va face intr-un termen de maxim 30 de zile de la primirea returului. Pentru returnarile prin curier, returnarea banilor se poate face preferabil prin banca sau optional, prin mandat postal. Pentru produsele returnate la sediu, returnarea banilor se va face numai prin banca indiferent de modalitatea prin care a fost platit produsul la ridicare. Comisioanele bancare aferente returnarilor vor fi suportate de catre consumator iar valoarea maxima va fi de 7 ron, in functie de suma returnata.

Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie in termen de 72 de ore de la receptie vor fi inlocuite (fara alte costuri - in limita stocului disponibil) cu conditia notificarii in scris la adresa de e-mail de mai jos. In cazul in care nu se respecta conditiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garnatie, conform legii 449/2003.

Pentru achizitiile de la sediu sau pentru cele pe persoana juridica, indiferent de metoda de livrare, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, clienti recalcitranti, depasirea termenului de returnare, neindeplinirea conditiilor de returnare sau neacceptarea penalizarilor.

ACORDARE GARANTIE

Vanzatorul acorda garantie pentru produsele comercializate, conform legislatiei in vigoare.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si Legea 296/2004 privind Codul Consumatorului. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea la centrul de service autorizat a produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, factura fiscala (copie sau original) si certificatul de garantie in original.

Nota: In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de soft etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale.

Garantia se acorda la sediul furnizorului. Transportul catre si de la furnizor in cazul solicitarii de acordare a garantiei, cade in sarcina cumparatorului. Desi pastrarea ambalajului original nu constituie o conditie de acordare a garantiei, recomandam pastrarea ambalajelor pentru eventualitatea asigurarii transportului in conditii optime.

Definitii:

Garanţia tehnică este garanţia oferită de producătorul electronicelor, in baza căreia produsele sunt reparate sau înlocuite in caz de defectare.


Garanţia de conformitate este garanţia oferită de vânzător, conform legislaţiei în vigoare (art. 16) pe o perioadă de 2 ani prin care vânzătorul îţi garantează că produsul vândut este conform cu specificaţiile pe care el s-a angajat că le vinde. Această garanţie este independentă de garanţia tehnică care poate fi mai mică, mai mare sau egală şi nu face obiectul defecţiunilor tehnice.

Presupunând că un produs are garanţie tehnică de 1 an şi garanţie de conformitate 2 ani, iar apoi se strică după 18 luni, nu se poate repara pe garanţie.

 

 

Pentru orice alte detalii suplimentare nu ezitati sa ne contactati.
Va multumim!